امام ‌جمعه قوچان در جمع راهپیمایان گفت: طی 40 سال گذشته دشمنان ایران فتنه ‌گری کرده و سناریوهایی را برای ما تعریف کرده‌اند، خوابهای آشفته دیده‌اند تا در داخل کشور به ظهور برسانند، افرادی را آموزش داده و عده‌ای را جیره ‌خوار خودکرده‌اند تا بتوانند امت اسلامی را از هدفهای والایش بازدارند اما کور خوانده‌اند.
حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی افزود: ایران ام القرای جهان اسلام است. رهبر این کشور نایب امام زمان(عج) بوده و به ‌عنوان یک فقیه، ولی امر و یک مرجع تقلید حکمرانی کرده و مردم را به سرانجام آرامش می‌ رساند. دشمنان ایران هنوز این امت حزب‌ الله را که همیشه درصحنه‌ هستند خوب نشناخته‌اند.
وی ادامه داد: مسئولان و دولتمردان باید انتقاد به مسائل اقتصادی و ندای مردم را بشنوند و از جوانان به ‌عنوان هسته مرکزی جامعه استفاده کنند. قوه قضائیه نیز باید با مفسدان، اختلاسگران، افرادی که معیشت را هدف گرفته‌اند و مؤسسات مالی که مردم را به چالش کشانده‌اند برخورد جدی داشته باشد .
امام ‌جمعه قوچان گفت: افرادی که در کشور حرف تفرقه‌ انگیز می زنند و آب به آسیاب دشمن می‌ ریزند دشمن ولایت هستند لذا مردم مقابل آنها می‌ایستند. انسانهایی که به ایران و ایرانی علاقه دارند اموال بیت‌المال را تخریب و به شهروندان در کوچه و بازار توهین و جسارت نمی‌ کنند.
قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.