علیرضا قامتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر جامعه پویایی باید به انتقادات و اعتراضات قانونی توجه کند زیرا بطور طبیعی نقدها می ‌تواند مشکلات جامعه را مرتفع و نقاط قوت را تقویت کند.
وی ادامه داد: نقد و انتقاد نیز می بایست در راستای حل مشکل کشور و بهبود وضعیت زندگی دنبال ‌شود زیرا هرکجا که منتقدان خلاف این موضوع و روند را دنبال کنند از مسیر صحیح خارج‌ شده و نه‌ تنها به بهبود روند زندگی کمک نمی‌ کنند بلکه باعث اغتشاش، آشوب و هنجارشکنی خواهند شد.
فرماندار قوچان به ناآرامیهای اخیر اشاره و بیان کرد: آنچه در این چند روز شاهد بودیم تاثیرپذیری تعداد قلیلی افراد از رسانه‌های بیگانه بود که بعضا مستقیم یا غیرمستقیم دست به تخریب اموال عمومی زده و برهم زننده نظم اجتماعی در برخی شهر‌ها بودند. طبیعی است هر فردی که عقل سلیم داشته باشد نمی‌پسندد اموال عمومی تخریب شود.
وی همچنین به درخواستهای مکرر مردمی و احزاب برای راهپیمایی با هدف نه گفتن به اغتشاشات اشاره و بیان کرد: بر اساس مصوبه شهرستانی مردم قوچان روز پنجشنبه 14 دی به همین منظور راهپیمایی می کنند.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد .
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.