عباسعلی بخشی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با صندوق کارآفرینی امید و دو شرکت خودروساز، به منظور توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی طرح واگذاری خودروهای سمند تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واجد شرایط در حال اجراست.
وی افزود: در این طرح معادل 80درصد قیمت خودرو تسهیلات بانکی با کارمزد 4% و دوره‌ی بازپرداخت 5 ساله می باشد.
بخشی تصریح کرد: با ابلاغ بخشنامه طرح توسعه ناوگان سمند EF7 عمومی حمل‌ونقل روستایی و رانندگان متقاضی می‌توانند برای بهره‌گیری از این تسهیلات به اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مه ولات، مراجعه و در صورت واجد شرایط بودن ثبت‌نام تا پس از طی روال اجرایی و تخصیص تسهیلات، خودروی مورد نظر برای فعالیت در مسیرهای حمل‌ونقل عمومی به آنها واگذار شود.
وی اظهار کرد: دارا بودن مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی ، کارت هوشمند راننده روستایی یا مسافری بین شهری و ارائه تعهد برای فعالیت در مسیرهای حمل‌و‌نقل روستایی مورد تائید از جمله شرایط متقاضیان برای دریافت این خودروهاست.
بخشی گفت:تعداد 12 عدد سهمیه این شهرستان میباشد که در صورت تقاضا این عدد نیز افزایش می یابد.
شهرستان مه ولات 240کیلومتر راه شهری و 274کیلومتر راه روستایی دارد که از شمال به شهرستان تربت حیدریه؛ غرب آن با شهرستان کاشمر، جنوب با شهرستان بجستان و گناباد، شرق با شهرستان بجستان واقع است.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.