فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سرهنگ سیدمهدی تقوی گزارش داد: در اجرای طرح ارتقاء‌ امنیت اجتماعی با کسب اطلاعاتی در خصوص توزیع مشروبات الکلی توسط یک دستگاه سواری پژو پارس در هسته مرکزی مشهد موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ثامن مشهد قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم را در حال توزیع مشروبات الکلی دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاهش را نیز بازرسی و مقادیری مشروبات الکلی کشف کردند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: متهم هنگام انتقال به مقر انتظامی برای رهایی خود مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد به سه مامور پلیس به عنوان رشوه پیشنهاد داد. با رد این رشوه از سوی ماموران متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین یکی از تیمهای کلانتری خلق آباد مشهد هنگام گشت زنی شبانه به راننده یک دستگاه خودرو کامیون مظنون و در بازرسی آن تعداد 135 دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه و تبلت سرقتی کشف کرد.
وی افزود: راننده خودرو برای رهایی از چنگ قانون به افسر گشت مبلغ هفت میلیون ریال وجه نقد پیشنهاد کرد اما مامور پلیس متهم را پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا کرد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.