سیاوش اکبرپور عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سپیدرود رشت در مشهد افزود: محمدمهدی عسکری در بازی فردا مصدوم و روح الله سیف اللهی بازیکن محروم تیم است.
وی در خصوص استخدام بازیکنان جدید برای تقویت تیم مشکی پوشان هم گفت: در پست هافبک مهاجم و دفاع راست 2 بازیکن عراقی گرفته ایم و امیدواریم به زودی قرارداد آنها ثبت شود. به دنبال یک بازکن عراقی دیگر هم هستیم.
مربی تیم فوتبال لیگ برتری مشکی پوشان مشهد در ادامه همچنین گفت: مسئولان خراسان رضوی به تیمهای این استان هیچ کمکی نمی کنند و با وجود تلاشهای شبانه روزی احساس تنهایی می کنیم.
وی به مبلغ اجاره بهای ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اشاره و بیان کرد: به جای اینکه هر بازی 500 میلیون ریال اجاره بها بپردازیم این مبلغ را به تیم خودمان تزریق می کنیم تا نتایج بهتری کسب شود.
سرمربی تیم فوتبال سپدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال مشکی پوشان حاضر نشد.
در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیمهای مشکی پوشان و سپیدرود رشت عصر هشتم دی در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) به دیدار هم می روند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.