فراز کمالوند پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد افزود: ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد یک ورزشگاه حرفه ای و مدرن است و خوشحالیم که اولین تیمی هستیم که سه امتیاز یک بازی لیگ برتری را در این ورزشگاه به دست آوردیم.
وی با بیان اینکه فشار تماشاگران در این ورزشگاه به خاطر اشرافی که بر زمین بازی دارند بسیار است اظهار کرد: در این بازی از سوی تماشاگران تحت فشار قرار گرفتیم.
وی با اشاره به پنالتی گرفته شده برای سیاه جامگان در نیمه نخست بازی گفت: بازیکن ما در فاصله یک متری توپ بود و نمی توانست عکس العملی نشان دهد.
کمالوند در مورد سیلی که به بازیکن خود حسین ساکی زد نیز افزود: این بازیکن در لحظات اولیه ورود به زمین تحت تاثیر جو بازی قرار گرفته بود و سیلی زدم تا به خود بیاید و این کار را از آقای میثاقیان یاد گرفتم که جای او در این دیدار خالی بود.

* می توانستیم برنده بازی باشیم
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان هم در این نشست گفت: در این دیدار صحنه های خوبی داشتیم که می توانست به گل ختم شود و می توانستیم برنده این دیدار باشیم.
علیرضا مرزبان افزود: همه کسانی که صحنه پنالتی گرفته شده برای تیم صنعت نفت را دیدند می گویند داور اشتباه بزرگی انجام داد و آن صحنه پنالتی نبود و در دیداری که به نسبت خوب و با کیفیت بازی کردیم شکست بدی خوردیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان نیمکت نشین ما جوان هستند اظهار کرد: این بازیکنان باکیفیت هستند و مقداری تجربه نیاز دارند و اعتماد به جوانان تیم ما را جلو می برد.
وی گفت: بازیکنان خط حمله و میانی تیم صنعت نفت را خوب کنترل کردیم و حملات رو به جلو انجام دادیم اما ضربات نهایی عجولانه بود.
در چهارچوب دیدارهای هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت آبادان موفق شد با تک گل لوسیانو پریرامندس در دقیقه 81 تیم فوتبال سیاه جامگان را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد شکست دهد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.