سید جواد حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در سبزوار افزود: این مقدار اشتغال در بخشهای خصوصی، تعاونی، دولتی، صنعت، کشاورزی و خدمات حاصل شده است.
وی ادامه داد: از تابستان پارسال تا پایان تابستان امسال نیز در مجموع 184 هزار فرصت شغلی معادل 23 درصد ظرفیت اشتغال کشور در خراسان رضوی محقق شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در طول برنامه ششم توسعه و افزایش 4.6 درصدی ظرفیت اشتغال استان سالانه 87 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی افزود: بر اساس بند یکم ماده 23 قانون بودجه حدود 12 هزار میلیارد تومان سرمایه برای طرح توسعه اشتغال روستایی کشور در نظر گرفته شده است. در همین چارچوب در خراسان رضوی برای هزار و 640 روستا و برای هر روستا 2 طرح اشتغالزا طی برنامه ششم توسعه اجرا می شود که در تعادل بخشی منطقه ای موثر است.
حسینی همچنین سهم خراسان رضوی را از اعتبارات توسعه روستایی و صندوق توسعه ملی 5.9 درصد اعلام و بیان کرد: بر مبنای برنامه ششم توسعه امسال 440 روستای استان زیر پوشش طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی قرار گرفتند.
وی به سفر امروز معاون اول رئیس جمهوری به خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: در جریان این سفر 2 هزار و 200 میلیارد تومان طرحهای اقتصادی، عمرانی و صنعتی بهره برداری شد و تا پایان امسال 10 هزار و 500 میلیارد تومان طرح صنعتی دیگر آماده بهره برداری می شود.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.