آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در اجتماع مردم سبزوار افزود: دشمن دست از فتنه برنداشته و اکنون با زیرپا گذاشتن توافق برجام این موضوع را ثابت کرده است.
وی با بیان اینکه فتنه ها و حماسه های 9 دی همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: مردم باید هوشیار باشند.
وی با اشاره به جایگاه اسلام در منطقه گفت: اکنون پرچم اقتدار جمهوری اسلامی بیش از پیش برافراشته شده و رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افول است که این امر نشان می دهد مسلمانان به درستی مسیر حق را یافته اند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران در گرو اطاعت از پروردگار است که به لطف خداوند ما مردمی هستیم که خدا را ملاک عمل خود قرار می دهیم و این تفاوت بزرگ ما با دشمنان است.
وی اظهار کرد: بصریت دینی مردم موجب شده است همه فشارها و تحریم ها را تحمل کنند و دست از آرمان ها و حمایت از رهبری و نظام اسلامی خود برندارند و روز به روز بر اقتدار کشور خود بیافزایند.
وی گفت: ملاک ما رهبری است و با جناح و گروه خاصی دشمنی نداریم، تنها مخالف کسانی هستیم که با نظرات رهبری زاویه دارند.
آیت الله علم الهدی افزود: سبزوار زادگاه کسانی است که از سالیان دور خواهان برقراری حکوت اسلامی در کشور بوده اند و مردم این دیار با بصریت دینی و خلق حماسه های انقلابی گوناگون بارها ولایتمداری خود را به اثبات رسانده اند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سفر یکروزه خود به سبزوار با نخبگان و تشکل های دانشجویی دیدار کرده و در شورای اداری این شهرستان نیز شرکت خواهد کرد.
سبزوار در 230 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.