امام جمعه موقت کاشمر در این مراسم گفت: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانیهای جانبازان و ایثارگران است زیرا آنان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل اجازه ندادند دشمن خدشه ای به امنیت و آسایش این ملت وارد کند.
حجت الاسلام علی احدی افزود: این شهید والامقام سند حقانیت و مظلومیت است که در حال انجام تکلیف خود در دوران دفاع مقدس جانباز شد و اکنون پس از تحمل سالها رنج و مشقت به لقاء الله پیوست. ادامه راه پرفیض شهدا، جانبازان و ایثارگران تنها راه عزتمندی ایران می باشد و تا زمانی که راه شهدا را ادامه دهیم کشور از تمام خطرات مصون است.
سردار سیدمحمد موسوی ‌فرگی جانباز 70 درصد قطع نخاعی شنبه گذشته پس از تحمل 34 سال درد و رنجی ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به خیل عظیم کاروان شهدا پیوست. پیکر پاک وی پس از تشییع، در روستای فرگ از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر به خاک سپرده شد.
شهید موسوی فرگی که در دوران دفاع مقدس کادر رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده سال 1362 در عملیات والفجر در اثر برخورد تیر مستقم از ناحیه گردن قطع نخاع شده و به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.
جمعیت ایثارگران کاشمر حدود 15 هزار نفر است. این شهرستان 650 شهید و سه هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشار: حسین کریم زاده
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.