رضا مهاجری روز جمعه در نشست خبری بعد از بازی با تیم پیکان در مشهد افزود: با وجود کسر 6 امتیاز از این تیم در هفته گذشته، انتظار دیدار سخت را داشتیم زیرا این تیم مشکلات بسیار از قبل دارد و شرایط حاکم بر آن به گونه ای است که مدیران باشگاه صبح تا شب می دوند.
وی اظهار کرد: تاکنون 300 هزار دلار بدهی های سالهای گذشته را داده ایم و باشگاه در حال پیگیری برای تسویه بقیه بدهکاری است.
وی گفت: بیدار کردن تیمی که ناگهان از شرایط آرمانی به شرایط سخت سقوط می کند، بسیار دشوار است و با وجود این وضعیت تاکنون کسی به سراغ این تیم و بازیکنان آن نیامده است.
مهاجری عملکرد شهاب گردان دروازه بان این تیم را خوب دانست و افزود: تیم ما در نیمه دوم بیدار شد و به لطف عملکرد خوب محمد قاضی توانستیم به گل تساوی برسیم.
بر اساس اعلام هفته گذشته کمیته مسابقات سازمان لیگ و با حکم فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل اینکه تیم پدیده خراسان مطالبات بازیکن خارجی خود را پرداخت نکرده است، 6 امتیاز از امتیازات این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر کسر شد.

* بر اساس اشتباه گل خوردیم
سرمربی تیم پیکان تهران نیز در این نشست خبری گفت: پیش از بازی در تمرینها روی گلی که دریافت کردیم کار کرده بودیم ولی بر اساس اشتباه گل خوردیم.
مجید جلالی افزود: تیم پدیده و به ویژه خط هافبک آن جزو برترین های لیگ است و امروز بازی خوبی داشتیم اما گلی که دریافت شد حاصل استفاده پدیده از تنها موقعیتش بود.
این دیدار از سری دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس روز جمعه با حضور یک هزار تماشاگر در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد با تساوی یک بر یک پایان یافت.
قضاوت این دیدار را محمدرضا اکبریان با همکاری علی میرزابیگی، حسن انتظاری و احمد موسوی بر عهده داشت.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.