به گزارش ایرنا، حامد بصیری عصر دوشنبه در شیراز افزود: در نیمه نخست بر اساس شناختی که از تیم برق داشتیم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در این امر موفق بودیم اگرچه تیم حریف بیشتر در این نیمه صاحب توپ بودند.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما در این بازی به آنچه گفته بودیم عمل کردند و به یک پیروزی با ارزش در خانه حریف دست یافتند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیم ادامه داد: پس از این که گل اول بازی را به ثمر رساندیم چند موقعیت خوب دیگر را هم با درخشش دروازه بان تیم برق از دست دادیم با این حال شکست دادن حریف در خانه ارزش زیادی دارد و از بازیکنانم تشکر می کنم.
وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تیم آلومینیم پس از گل زدن با تمارض برای تلف کردن وقت خود را به زمین می انداختند گفت: به هیچ عنوان بازیکنان ما قصد چنین کاری را نداشتند و 2 بازیکن را که مصدوم شدند تعویض کردیم تا این شائبه وقت تلف کردن از بین برود.
بصیری ضمن عذرخواهی از تماشاگران شیرازی گفت : بازیکنان ما پس از پایان بازی بدون منظور به سمت تماشاگران رفتند با این حال نباید این اتفاق می افتاد از اینکه جو ورزشگاه متشنج شد عذر می خواهم .
دیدارتیم های برق جدید شیراز و الومینیم اراک عصر دوشنبه در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آلومینیم پایان یافت.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.