به گزارش ایرنا پرویز فتاح عصر پنجشنبه در آیین پایانی همایش مدیریت جهادی در مشهد اظهار کرد: روحیه جهادی و ایثارگری به همه ما ثابت کرده است که قابلیت انجام همه کار را دارد و باید بدانیم که ترکیب روحیه انقلابی و جهادی با دوراندیشی، موجب پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات می شود.
وی ریشه و اصل همه ایرانیان را در جهاد و کار جهادی دانست و با تاکید بر ضرورت بازگشت به اصل و ریشه ایرانی گفت: روحیه جهادی داشتن، انقلابی بودن و مومن بودن همه و همه در انجام کار خیر است و باید دانست که انقلابی بودن از روحیه جهادی بودن جدا نیست .
فتاح، مومن بودن به اسلام و انقلاب را همان جهادی بودن دانست و اظهار کرد: روحیه جهادی به ما آموخته تا صداقت در کار و راستی در گفتار داشته باشیم .
وی سعه صدر را بهترین خصلت یک مدیر در هر پست و جایگاهی دانست و افزود: در اوج بحران های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تنها با سعه صدر توانستیم از گذرگاه های سخت عبور کنیم .
رئیس کمیته امداد گفت: هر مشکلی که برای مردم به وجود آمده ناشی از دنیازدگی مسئولان بوده که بعضا درگیر زندگی تجملی شده و از روحیه جهادی، ساده زیستی و روحیه ایثارگری فاصله گرفته اند.
فتاح با تاکید بر اینکه باید قدر جهادی گری را دانسته و بر روی قله جهادی گری بمانیم، بیان کرد: این روحیه جهادی را باید عملا به نسل جوان و جدید آموزش داد.
در پایان این همایش از پرویز فتاح، به عنوان چهره ماندگار در بخش جهادی گری، تجلیل شد.
همایش ملی مدیریت جهادی از 22 آذرماه در مشهد آغاز شده بود که امروز به کار خود پایان داد.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.