مرضیه کسرایی فر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمکها صرف نگهداری ایتام، سالمندان، معلولان و کمک به هزینه های ضروری خانوده های زیر پوشش برهزیستی شامل مسکن، درمان و جهیزیه آنها می شود.
وی ادامه داد: بهزیستی جهت تحقق اهداف خداپسندانه و ارائه خدمات مطلوب به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه و معلولان اقدام به جلب کمکهای نقدی و غیرنقدی و خدمات داوطلبانه از افراد نیکوکار نموده است.
او گفت: کمک به بنای ساختمان خانه کودکان نازنین زهرا به مبلغ چهار میلیارد ریال و اختصاص یک واحد مسکونی برای آموزش کودکان مهد به ارزش 500 میلیون ریال برخی از کمکهای خیران است. بخشی از این کمکها در قالب واگذاری 2 قطعه زمین جهت ساخت خیریه دار المحسنین به ارزش 2 میلیارد ریال و ساخت مسکن به یک خانواده دارای 2 معلول به ارزش 500 میلیون ریال است.
رئیس اداره بهزیستی سبزوار افزود: همچنین از محل مشارکت خیران 6 واحد مسکن در منطقه صالح آباد سبزوار به ارزش سه میلیارد ریال ساخته و به خانواده های تحت پوشش بهزیستی تحویل داده شد.
وی ساخت مسکن مددجویان را با همکاری سایر نهادهای دولتی از اولویتهای بهزیستی اعلام و بیان کرد: اداره بهزیستی به خانواده های فاقد مسکن و 2 معلول به بالا در شهر 300 میلیون و در روستا 180 میلیون ریال کمک بلاعوض جهت ساخت مسکن پرداخت می کند.
12 هزار مددجو زیر پوشش اداره بهزیستی سبزوار هستند. مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.