رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این مراسم گفت: رویدادهایی در عرصه حیات اجتماعی اتفاق می افتد که ماندگار هستند و حماسه 20 سال پیش تیم ملی فوتبال ایران در ملبورن استرالیا و گل خداداد عزیزی به تیم ملی فوتبال آن کشور همچنان برای مردم حس غرور را تداعی می کند.
محمدرضا حیدری افزود: در حوزه ورزش، قهرمانی به عرصه انسجام و وحدت اجتماعی تبدیل شده است. در گذشته نباید بمانیم بلکه جوانان باید بتوانند در عرصه های مختلف این حماسه ها را خلق و تکرار کنند.
ملی پوش سابق تیم فوتبال ایران نیز گفت: معمولا از این اتفاقات در مشهد نمی افتد و وقتی به من برای حضور در این مراسم زنگ زدند شوکه شدم.
عزیزی افزود: تاکنون از ورزشکاران قهرمان مشهدی کمتر یاد شده و من خودم پارسال که تیم فوتبال سیاهجامگان دچار مشکل بود سراغ شهردار مشهد رفتم ولی توپ را در زمین شورای شهر انداختند و کمکی به تیم فوتبال این شهر نکردند.
خداداد عزیزی متولد فریمان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که 47 بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده است. وی که سال 1996 بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در همان سال به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملتهای آسیا انتخاب شد نقش مهمی در صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 1998 داشت.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.