حامد طاهری یکشنبه شب در نهمین نشست اتاق گفت و گوی اصحاب فرهنگ و هنر با حضور استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد گفت: در تمام کشورهای دنیا سه پیشنهاد مذکور که ضرورت حوزه موسیقی است توسط شهرداریها راه اندازی و مدیریت می شوند.
وی ادامه داد: انجمن موسیقی خراسان رضوی به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری آماده هرگونه کمک و همراهی برای عملیاتی شدن پیشنهادات ارائه شده است.
رئیس انجمن موسیقی خراسان رضوی افزود: 16 هزار نفر در مشهد بطور مستقیم با حوزه موسیقی مرتبط هستند که شامل اساتید موسیقی علاقمندان و دانش آموختگان این عرصه می باشند. شهر مشهد و استان خراسان رضوی از ظرفیت بالایی در حوزه موسیقی برخوردار است و مفاخر بزرگی در حوزه موسیقی از این خطه برخاسته اند. هم اینک فعالیت هنرمندان موسیقی از مشهد و خراسان رضوی در کشور و دنیا گواه این موضوع است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اتاق گفت وگوی اصحاب فرهنگ و هنر در دولت تدبیر و امید با ابتکار استاندار خراسان رضوی شکل گرفت.
سعید سرابی افزود: هدف اصلی این اتاق ایجاد زمینه ها و بسترهای مناسب برای گفت و گو بین اهالی فرهنگ و هنر و نهادهای حاکمیتی است. در این زمینه هشت کارگروه در نظر گرفته شده که مباحث مطرح را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.
وی ادامه داد: در نشستهای اخیر اتاق گفت و گوی اصحاب فرهنگ و هنر مطالب و موضوعات مختلفی در حوزه مدیریت شهری مطرح شد که امید است با حمایت شهردار مشهد برای مسائل و چالشهای مربوطه در این زمینه چاره اندیشی شود.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.