به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار الله نورالهی روز یکشنبه در اجتماع بسیجیان تربت حیدریه افزود: همین استقلال فکری و تبعیت محض از آموزه های مکتب اسلام موجب شده تا امروز شاهد گستره فکری بسیج از تنگه خیبر تا تنگه جبل الطارق باشیم.
وی از بسیج به عنوان الگوی ارتش برای جهان اسلام یاد کرد و گفت: تفکر بسیج بر پایه آموزه های دینی، اخلاص و صداقت شکل گرفته و میدان داران آن علما بوده و هستند و لذا باید مراقب باشیم برای این عنصر مهم و به اسم علما جایگزین بدلی به اجتماع معرفی نکنند.
نورالهی همچنین پیام امروز تجمع میلیونی بسیجیان در سراسر کشور را بیانگر عمق استراتژیک تفکر انقلاب اسلامی با محوریت بسیج در بدنه اقشار مختلف جامعه عنوان کرد.
وی در بخش دیگری ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در غرب آسیا، افزود: این موفقیت را مرهون تفکر بسیجی هستیم که با ایده صداقت، اخلاص و نیز ایثار و شهادت توانست مزدور تا دندان مسلح استکبار را به زانو در آورد.
نورالهی همچنین پایان داعش را یک شکست راهبردی برای آمریکا و ائتلاف کنندگان با او دانست و گفت: ورود عناصر تکفیری و تروریستی به کشورهای مصر و لیبی بیانگر آن است آنها موجودیت خود را دوباره اعلام و کشور بزرگ اسلامی مانند مصر را درگیر جنگ های نیابتی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه نیز در سخنانی با اشاره به اجرای بیش از 70 عنوان برنامه شاخص در طول هفته بسیج، گفت: اغلب برنامه های بسیج بر محوریت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و در راستای اعتلای فرهنگی خدمت رسانی به اجتماع برنامه ریزی شده بود.
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود: شجره طیبه بسیج جریان تاثیرگذار در انقلاب اسلامی و جهان اسلام است و به برکت همین تفکر و با ایمان و خلوص نیت بسیجیان برای تشکیل تمدن نوین اسلامی، بسیج جهانی را ایجاد خواهند کرد.
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) در پنجم آذر بسیجیان گردان های بیت المقدس، عاشور و الزهرا(س) بسیج تربت حیدریه با اجتماع در تقاطع شورا این روز را گرامی داشتند.
سردار نورالهی جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) به همراه شورای اداری تربت حیدریه از نیروهای حاضر در این اجتماع سان دیدند.
اکنون بالغ بر 70 هزار بسیجی در 30 حوزه مقاومت، 20 حوزه بسیج و 10 اقشار بسیج در تربت حیدریه فعالیت می کنند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.