محمدباقر قاسم زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرودگاه مشهد در سال 2016 میلادی در رنکینگ جهانی نظرسنجی کیفیت خدمات فرودگاهی(ASQ) در بین 283 فرودگاه شرکت کننده از سراسر جهان رتبه 35، در بین 82 فرودگاه همطراز رتبه 11 و در میان فرودگاههای منطقه رتبه نخست را کسب کرد.
وی ادامه داد: در این نظرسنجی که توسط سازمان جهانی فرودگاهها مستقر در مونترال کانادا انجام شد شاخص کیفیت خدمات به مسافران در30 شاخص نظیر حمل و نقل، خدمات اینترنتی و خدمات رفاهی بررسی گردید
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: پس از اعلام نتایج این نظرسنجی توسط سازمان جهانی فرودگاهها و انجام بررسیهای لازم توسط این سازمان برای کیفیت سنجی خدمات فرودگاه هاشمی نژاد مشهد نام این فرودگاه سرانجام دیروز چهارم آذر 1396 در پایگاه سازمان جهانی فرودگاهها مستقر در مونترال کانادا ثبت شد.
وی افزود: با ثبت فرودگاه مشهد در این پایگاه امکان مقایسه خدمات فرودگاهی با فرودگاههای برتر دنیا و رتبه بندی فراهم شد.
سازمان جهانی فرودگاهها با هدف تجاری سازی فرودگاهها و بهبود و ارتقاء سطح خدمات ایجاد شد. این سازمان با 27 سال سابقه فعالیت هزار و 751 عضو از 174 کشور جهان دارد.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.