محمدرضا مهاجری روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال نفت طلائیه تهران، در مشهد افزود: این تیم به دلیل مشکلاتی که داشته از ثبات تاکتیکی برخوردار نبوده است و اگر فردا روز فوتبالی این تیم باشد کار برای ما سخت می شود.
وی همچنین گفت: سرویس رفت و آمد برای حضور هوادران در ورزشگاه مهیا شده لذا امیدواریم هواداران پدیده در ورزشگاه ثامن مشهد حضور یافته و ثابت کنند مرد روزهای سخت هستند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در ادامه به برگزاری دیدار فردا در ورزشگاه ثامن اشاره و بیان کرد: استفاده نکردن از ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد علاوه بر ایجاد دلسردی در بین فوتبال دوستان و هواداران باعث می شود دود این کارها به چشم فوتبال این شهر و استان برود و به ضرر فوتبال این شهر است.
وی افزود: مسئولان سازمانها و ارگانهای خراسان رضوی باید از تیمهای مشهدی حمایت کنند. با شرایط موجود تیمهای لیگ برتری پدیده و سیاه جامگان مشهد به تنهایی به سرمنزل مقصود نمی رسند.
مهاجری به تعطیلات لیگ برتر و مسابقات جام جهانی فوتبال نیز اشاره و بیان کرد: تیم ملی مهم است و باید با شرایط آن کنار بیاییم. تیمهایی که در جام جهانی حضور دارند پرقدرت و قدر هستند و امید است با توجه به مشکلاتی که باشگاهها و مربیان تحمل می کنند تیم ملی فوتبال ایران بتواند از گروه خود صعود کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت طلائیه تهران بدلیل تاخیر پرواز به این نشست خبری نرسید.
دیدار تیمهای فوتبال پدیده مشهد و نفت تهران عصر جمعه سوم آذر ماه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.