به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از پایگاه بسیج بنت الهدی واقع در شهرک ولیعصر گفت: این پروژه ها شامل پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی است که 700 میلیون ریال آن از منابع داخلی سپاه و بقیه از محل مشارکت خیران تربت حیدریه تامین شده است.
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود: سه پایگاه مقاومت شهری در شهرک ولی عصر(عج) شامل پایگاه های بنت الهدی، اباصالح(عح) و علی اصغری(ع)، 2 پایگاه برادران و خواهران شهید کاوه در محله رضا شهر و 2 پایگاه مقاومت بسیج روستایی نیز شامل شهید گیلکی روستای رودمعجن از توابع شهر بایگ و بنت الهدی جوادیه از توابع جلگه رخ هستند.
وی با بیان اینکه اکنون برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بسیج در سطح شهرستان نیازمند 27 میلیارد ریال اعتبار هستیم، گفت: تنها برای تکمیل و تجهیز چهار طبقه باقیمانده پروژه بهداری سپاه که فاز نخست آن پارسال به بهره برداری رسید، به 17 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
نیک یاد افزود: 10 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز نیز، برای تکمیل و تجهیز استخر و سونای شهدای غواص جنب ساختمان سپاه ناحیه و با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی است که امیدواریم از آنجا که این پروژه مطالبه مهم مردم تربت حیدریه از سپاه می باشد، خیران نیز قدم با خیر و برکتی بردارند.
وی اظهار کرد: علاوه بر اینها برای تکمیل دو پروژه عمرانی پایگاه مقاومت بسیج در بخش مرکزی تربت حیدریه به دست کم 300 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.
سپاه ناحیه تربت حیدریه در چهار سال اخیر، 15 سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در سطح شهرستان تربت حیدریه راه اندازی کرده است.
شهرستان تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است
1744/6121 خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.