افشین رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به آغاز اجرای طرح بازدید همگانی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان اشاره و بیان کرد: این طرح با هدف ارتقای منزلت آموزشهای فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه با معرفی ظرفیتها و توانمندیهای این اداره کل به اجرا درآمده است.
وی افزود: طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای فرصت مناسبی است تا خدمات، برنامه ها و توانمندیهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مسیر ارتقای توان سرمایه های انسانی به ویژه جوانان معرفی شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح در استان تمامی مراکز به فراخور آموزشهای قابل ارائه خود میزبان دانش آموزان مدارس و هنرستانها، دانشگاهیان در سطح روسا، اساتید و دانشجویان و همچنین اتحادیه های صنفی و اصناف و مسوولان هر شهرستان بوده اند.
وی گفت: با اجرای دقیق طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای زمینه آشنایی بیشتر مردم به ویژه نخبگان علمی، اساتید، صاحبنظران، دانش آموزان و دانشجویان با فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ‌ای فراهم می‌شود.
رحیمی افزود: مهارت آموزی اساس و بنیان فراهم آمدن زمینه های لازم برای اشتغال جوانان و موجب توانمندی آنان در عرصه های مختلف می شود. مهارت حلقه گمشده آموزشهای آکادمیک بوده و لازم است مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی دارای 55 مرکز ثابت دولتی است. این مراکز مجهز به تجهیزات، امکانات فنی و حرفه ای و کارگاههای ثابت و سیار تخصصی هستند.
طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای از 20 آبان جاری به مدت پنج روز ادامه دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.