این اداره کل روز چهارشنبه به نقل از محمدهادی ضیایی مهر گزارش داد: گنجایش مسافری موجود در ایام سوگواری دهه آخر صفراز تاریخ 23 آبان تا چهارم آذر ماه با 90 رام قطار 36 هزار و 100 مسافر است که همراه با ظرفیت فوق العاده مذکور زائران را از مشهد به 27 شهر و مرکز استان جا به جا می کند.
وی افزود: همچنین جهت سفرهای داخل خراسان رضوی 35 هزار نفر از شهرستانهای سرخس، آزادور، نقاب، نیشابور، خوشاب، جوین، جغتای، سبزوار و فیروزه نسبت به جا به جایی زائران به صورت رفت و برگشت از طریق قطارهای محلی اقدام می شود.
مدیرکل راه آهن خراسان بر عدم افزایش قیمت بلیت قطار در این ایام تاکید و بیان کرد: ضمن ارائه خدمات به زائران و عزاداران حضرت رضا(ع) تلاش می شود با ایجاد ظرفیت ریلی مناسب بستر و شرایط مطلوب برای تشرف هیاتهای مذهبی به مشهد و همچنین برگشت زائران پیاده برای ایام دهه آخر ماه صفر به صورت مطلوب فراهم شود.
از مجموع 12هزار و 500 کیلومتر خطوط شبکه ریلی کشور هزار و 500 کیلومتر معادل 12 درصد آن در خراسان رضوی قرار دارد. این استان بیشترین سهم و رتبه نخست جا به جایی مسافر را در ناوگان ریلی کشور به خود اختصاص داده است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.