علیرضا کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 113 اثر از این تعداد فیلم ایرانی ، 65 اثر خارجی، 35 اثر دانش آموزی، 41 اثر ویژه فرهنگیان و هفت اثر نیز مربوط به دانشجو معلمان می باشد.
وی با اشاره به آغاز کار دبیرخانه این جشنواره در مشهد از نیمه شهریور ماه امسال اظهار کرد: آثار رسیده مربوط به 40 کشور است که اسپانیا ، فرانسه و آلمان از جمله آنهاست.
وی گفت: این جشنواره از سوم تا دهم آذر ماه امسال در مشهد برگزار می شود و فیلم های آن در 11 سالن نمایشی این شهر اکران می شود.
کاظمی افزود: جشنواره فیلم رشد از نظر نوع تاثیر در فضای آموزش و پرورش از جایگاه ممتاز برخوردار است و یکی از بهترین برنامه هایی است که رخداد مشهد 2017 را می تواند برجسته سازد.
وی اظهار کرد: جشنواره فیلم های آموزشی، تربیتی رشد، سابقه 50 ساله دارد که امسال به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در این شهر برگزار می شود.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی(ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.