مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از سردار قادر کریمی اعلام کرد: در پی کسب اطلاعاتی از حراست یک دستگاه دولتی مبنی بر قصد فردی برای استفاده از مدارک جعلی و انجام صورت جلسه و تنظیم اسناد به نام خود به صورت غیرقانونی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: با تلاش پلیس آگاهی متهم در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازجویی های خود اعتراف کرد از طریق تلگرام با فردی به نام رضا آشنا شده که مدارک جعلی را در اختیار وی قرار داده است.
سردار کریمی ادامه داد: متهم دوم نیز در منطقه قاسم آباد مشهد شناسایی و دستگیر شد و از محل اختفای وی تعدادی قولنامه سفید مربوط به بنگاه های معاملات ملکی سطح شهر، تعدادی اسناد تک برگی و چند برگ کپی کارت ملی به نام افراد مختلف کشف شد.
وی ارزش اسناد کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: این 2 متهم که سابقه کیفری دارند، به مقام قضائی معرفی شدند.

*تاخیر 4 روزه در اعزام مشمولان خدمت سربازی
بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از تغییر زمان اعزام مشمولان سربازی خبر داد.
سرهنگ محمود ریاحی افزود: برابر ابلاغیه سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با توجه به همزمانی اربعین حسینی با اعزام مشمولان خدمت سربازی در روز نوزدهم آبان ماه، به منظور استفاده حداکثری از فیوض این ایام زمان اعزام مشمولان تغییر یافت.
وی بیان کرد: تاریخ اعزام مشمولان از 19 آبان ماه سال جاری به 23 آبان تغییر یافت.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.