سرهنگ 'اکبر آقابیگی' فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه دوشنبه گفت: با دریافت مرجوعه قضائی تحت عنوان کلاهبرداری موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد فردی به مغازه سنگبری وی مراجعه و درخواست مقداری سنگ کرده و پس از تهیه جنس و بارگیری و امضاء فاکتور به بهانه برداشت پول از عابر بانک از محل متواری شده است .
سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: در هنگام رسیدگی به پرونده چهار نفر دیگر از اشخاصی که به شیوه های مشابه از آنها کلاهبرداری شده بودند نیز اعلام شکایت کردند.
کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مالباختگان تحقیقات میدانی گسترده ای را شروع و با یک سری تحقیقات میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی های علمی به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان به جرم خود اعتراف و اعلام داشت پس از بارگیری اجناس به بهانه برداشت پول از عابر بانک و در مواردی با ارائه چک های بلامحل از فردی ناشناس کلاهبرداری کرده و با یک دستگاه نیسان به شهر مشهد منتقل کرده است.
سرهنگ آقابیگی با اشاره به اینکه متهم 500 میلیون ریال از 5 شهروند کلاهبرداری کرده خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با توصیه به شهروندان در خصوص عدم اعتماد کاذب به افراد ناشناس تحت هر عنوان و استعلام چک های ارائه شده قبل از انجام معامله خاطر نشان کرد: شهروندانی که به این طریق از آنان کلاهبرداری شده می توانند جهت پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه مراجعه کنند.
1744 علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.