جواد حسن زاده روز شنبه در راهپیمایی 13 آبان این شهرستان افزود: حضور گسترده همه اقشار ملت بویژه دانش آموزان و دانشجویان در این روز تاریخی بیانگر وفاداری آنان به نظام و انقلاب و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.
وی اظهار کرد: 13 آبان علاوه بر اینکه ماهیت ضد استکباری دارد مظهر وحدت اقشار مختلف جامعه است و همه ما وظیفه داریم این روز تاریخی را زنده نگه داشته و شکوه و عظمت آن را به نسل های بعد انتقال دهیم تا با یکرنگی، اتحاد و همبستگی اقتدار ملت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.
وی گفت: این روز به عنوان برگ زرین در تاریخ آزادی ملت ایران ثبت شده و نمایشی است برای ملت های آزاده تا بدانند همه قدرت های سلیقه ای، پوچ و پوشالی هستند.
حسن زاده افزود: نفرت و کینه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی و ملت ایران بیشتر شده و به همین سبب در پی ایجاد مشکلات و بحران های جدید برای مردم ایران است.
وی اظهار کرد: مسئولان و ملت غیور ایران اسلامی باید منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را جدی گرفته و سرلوحه کار خود قرار دهند و به غیر از خود، جبهه مقاومت و توان داخلی به وعده های دیگران دل نبندند.
شهرستان باخرز در 220 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7494 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.