به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز شنبه در جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار (13 آبان) افزود: در تقویم سیاسی ایران، روز 13 آبان یکی از نمادهای بیعت مجدد با آرمان های امام (ره) ، رهبری و نیز مبارزه جاوادنه با استکبار جهانی به رهبری آمریکا است و حفظ و زنده نگه داشتن این آیین ملی بر عهده تک تک آحاد مردم ایران و به خصوص مسوولان است.
وی در تبیین دلیل زنده نگه داشتن این روز اظهار کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی مستمر و دایمی خواهد بود و از این روی این میراث گران بهای حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدری تا آخرین نفس از آن حمایت می کنیم.
عصمتی در بخش دیگری به رسالت امروز دانش آموزان و دانشجویان در فضای تعلیم و تربیت اشاره و اظهار کرد: امروز حاکم کردن فضای پاکدامنی در جامعه به عنوان نخستین مرحله مبارزه با استکبار جهانی است زیرا موفقیت در جهاد اکبر لازمه پیروزی بر دشمنان است.
وی در ادامه پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و تلاش مجاهدانه در راه تولید و اشتغال را عرصه فعالیت مسئولان و اقشار مختلف مردم در مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد.
راهپیمایی با شکوه و ضد استکباری 13 آبان در تربت حیدریه صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم از محل میدان مرکزی به سمت میدان شهدا برگزار شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.