یکی از شهروندان روز یکشنبه در تماس تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد با اظهار گلایه از آنچه 'عدم رسیدگی مسئولان به تکرار تخلفات در توقفگاه خودرو فرودگاه این شهر' دانست گفت: متولیان این توقفگاه همچنان به روال گذشته خود به ازای ساعت اول توقف 15 هزار ریال دریافت می کنند.
وی که خود را سعید سابقی معرفی کرد، افزود: چند ماه قبل به علت افزایش یک باره هزینه توقف خودرو از پنج هزار ریال برای ساعت اول به 15 هزار ریال، متولیان شرکت مزبور از سوی مسئولان بازرسی به پرداخت جریمه و تغییر هزینه یاد شده به هفت هزار و 500 ریال محکوم شدند.
وی خواستار رسیدگی مسئولان به تداوم این تخلف و جلوگیری از ادامه آن شد.
کارشناس مسئول معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مدتی قبل شکایتی از سوی مردم مبنی بر گران فروشی مسئولین توقفگاه خودرو در فرودگاه مشهد، از طریق سامانه 124 مطرح شد که بازرسان در این زمینه پیگیری های متعدد انجام دادند.
مهدی مقدسی افزود: با احراز تخلف، پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل و متخلف با رای شعبه بدوی و شعبه تجدید نظر دادرسی محکوم شد.
وی اظهار کرد: پس از آن نیز شکایاتی از سوی مردم در زمینه تداوم تخلفات مزبور ادامه یافت اما گزارش مجدد در این باره تهیه نشد که برای رسیدگی به تخلف مجدد باید مسئولان تعزیرات حکومتی در این زمینه اقدام کنند.
وی گفت: هرچند شرکت مرتبط نرخ جدید خود را بر اساس دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشور تنظیم کرده است اما آخرین تصمیمی که در باره نرخ توقف خودرو در فرودگاه مشهد اتخاذ شد، هفت هزار و 500 ریال برای ساعت اول توقف بود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پرونده در باره گران فروشی مسئولین توقفگاه خودرو در فرودگاه مشهد تشکیل شد و هم بهره بردار و هم مدیر فرودگاه مشهد محکوم به پرداخت جریمه شدند.
حمیدرضا کریم افزود: رسیدگی به تداوم این گران فروشی مستلزم تهیه گزارش جدید از سوی شاکی خصوصی یا یکی از سازمان های متولی در بخش نظارت و بازرسی و ارسال آن به تعزیرات حکومتی است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.