محمدرضا حیدری سه شنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری در جمع خبرنگاران افزود: خدمات شهری برای شهرداری مشهد خیلی گران تمام شده است لذا باید شرایط به گونه ای پیش رود که هزینه ها کاهش یابد.
وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه خدمات شهری وظایف مشخصی برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم دارد و اولویت برنامه ها را بر مبنای اتمام پروژه های نیمه تمام دوره گذشته در حوزه فضای سبز شهر و توسعه فضای سبز قرار داده است.
وی گفت: مهمترین پروژه های نیمه تمام، کمربند سبز مشهد در گسترده ای به مساحت 9 هزار هکتار است که می تواند ظرفیت گردشگری خوب برای این شهر ایجاد کند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تلاش می شود هر چه سریعتر با توجه به هماهنگی هایی که طی هفته گذشته در جلسه اعضای شورای شهر مشهد انجام گرفت، بتوان مرحله نخست این پروژه را برای استفاده شهروندان به بهره برداری رساند.
وی اظهار کرد: با توجه به بحران آب در شهر مشهد باید در کاشت گونه های گیاهی در فضای سبز شهر بازنگری کرد.
وی گفت: از سوی دیگر تلاش می شود با جذب سرمایه گذاران و بخش خصوصی، هم بوستان های جدید در نقاط مختلف شهر ایجاد شود و هم نسبت به تکمیل ساخت بوستان های نیمه تمام مانند چهل بازه و خورشید اقدام گردد.
حیدری افزود: در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری، اولویت برنامه های شورای شهر اصلاح فرهنگ ترافیکی، گسترش حمل و نقل عمومی بویژه تسریع در عملیات ساخت قطار شهر، گسترش خطوط اتوبوس های واحد بویژه بی.آر.تی، افزودن 100 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان درون شهری مشهد می باشد.
هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری، هشتمین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک و نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی، کودک و نمایشگاه توانمندی های استان کرمان از 25 تا 28 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.