محمد دانشور ثانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تکمیل سالن شهید امامبخش انابد 500 میلیون ریال و گود سرپوشیده ورزش های پهلوانی و زورخانه ای پنج میلیارد ریال مورد نیاز می باشد در حالی که اعتبار در نظر گرفته شده امسال برای این پروژه ها یک و نیم میلیارد ریال است.
وی استاندارد سرانه اماکن ورزشی در شهرستان ها را دست کم پنج متر مربع دانست و اظهار کرد: این رقم در بردسکن یک متر مربع است.
وی مهمترین مشکلات ورزش بردسکن را نداشتن امکانات کافی برای سرویس دهی مناسب به ورزشکاران
جهت شرکت در مسابقات استانی و همچنین نداشتن خوابگاه برای ورزشکاران به منظور میزبانی از مسابقات استانی و نداشتن سالن استاندارد دارای سکوی تماشاچی عنوان کرد.
دانشور ثانی کمبود اعتبار برای نگهداری فضاها و اماکن ورزشی و کمک به فعالیت هیات های ورزشی شهرستان را از دیگر مشکلات حوزه ورزش شهرستان برشمرد و گفت: ایجاد یک چمن مصنوعی به دلیل اقلیم آب و هوایی خشک و همچنین تأمین نیاز ورزشکاران و تیم ها به اقلام ورزشی مورد انتظار است.
رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: البته اعتبارات امسال حوزه ورزش این شهرستان نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته و ورزش بردسکن در سالهای اخیر روند رو به رشد را طی نموده است.
وی اظهار کرد: ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان طی سه سال گذشته از 500 نفر به هزار نفر و تعداد باشگاه های خصوصی از 2 واحد به 10 باشگاه و تعداد تیم های شرکت کننده درمسابقات استانی از 2 تیم به هشت تیم افزایش یافته است.
وی گفت: طی 2 سال گذشته فوتسال بانوان در این شهرستان راه اندازی شده و 2 مرحله به مسابقات استانی اعزام شده اند و با افتتاح خانه کشتی نیز یک تشک کشتی تحویل شده است.
دانشور افزود: در مجموع 25 هیات و انجمن ورزشی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند و بیش از 250 بانوی ورزشکار نیز به صورت سازمان یافته به فعالیت ورزشی می پردازند.
بردسکن در 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053 خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.