امیر شهلا روز سه شنبه در نشستی با مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: این سازمان بخاطر خدمت بی منت و جهادگونه برای حفظ امنیت زائران و مجاوران حرم منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تافته ای جدا بافته در بدنه شهرداری است.
وی همچنین رسیدگی به مشکلات معیشتی سرمایه های انسانی سازمان آتش نشانی مشهد را از ضرورتها و اولویتهای مدیران شهری دانست.

* برآورد خسارت 200 میلیارد تومانی شهروندان در حوادث
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد نیز در این نشست گفت: 200 میلیارد تومانی خسارت در حوادث و آتش سوزیهای نیمه نخست امسال در این کلانشهر به شهروندان تحمیل شده است.
آتشپاد حسن جعفری افزود: طی 10 سال اخیر با ارتقاء توان عملیاتی آتش نشانی به لحاظ کمی و کیفی میزان خسارات وارده به مردم کاهش یافته است.
وی ادامه داد: هریک از رشته عملیات آتش نشانی بطور میانگین 6 میلیون تومان برای سازمان آتش نشانی هزینه دارد. ظرف نیمه نخست امسال هشت هزار و 57 فقره عملیات آتش نشانی انجام شد. در حوادث و آتش سوزیها 43 شهروند جان باختند. 421 نفر مصدوم شده و چهار هزار و 642 شهروند نیز از حریق و حادثه نجات یافته اند .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد به رشد سه برابری ناوگان کنونی عملیاتی این سازمان نسبت به 10 سال گذشته اشاره و بیان کرد: ناوگان عملیاتی آتش نشانی در سال 86 مجهز به 92 دستگاه خودرو بود که این میزان با رشد سه برابری امروز به 275 دستگاه رسیده است.
هزار و 300 آتش نشان در قالب 49 ایستگاه در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد که سالانه پذیرای 27 میلیون زائر و مسافر است خدمت می کنند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.