به گزارش ایرنا سیدجواد حسینی روز چهارشنبه در نشست با انجمن علوم سیاسی خراسان رضوی افزود: مدیریت اجرایی در صحنه عمل از فاصله موجود بین تئوری و عمل رنج می برد.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم و دولت باید هدفمند و نظام مند باشد، ادامه داد: مدیران موفق بین دانشگاه و مدیریت اجرایی، به عنوان کانون های تئوری و عمل پیوند برقرار می کنند.
وی با اشاره به رشد 74 درصدی تشکلهای غیردولتی در خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون 940 تشکل غیردولتی در استان فعال است که 400 تشکل از این تعداد در سه سال گذشته فعال شده است.
وی تصریح کرد: 10 راهبرد برای تشکلهای غیردولتی در این معاونت ترسیم شد که رشد کیفی و کمی ، گسترش جغرافیایی، تدوین نظامنامه تعامل با دولت، شبکه سازی و ایجاد خانه تشکلها از آن جمله است.
حسینی ادامه داد: ایجاد پیوند بین تشکلهای غیردولتی و دولت ضروری است لذا تحقق این مهم به عنوان اولین ماموریت خانه احزاب خراسان رضوی تعریف شده است .
معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه خانه جوان نیز در مشهد راه اندازی شده است، افزود: خانه جوان تا پایان امسال در هفت شهرستان دیگر استان راه اندازی خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین پارلمان مشورتی زنان در 28 شهرستان استان راه اندازی شده و پارلمان مشورتی استان نیز با 110 عضو تشکیل شده است.
حسینی با اشاره به طراحی میز گفت و گو با اقشار مختلف و اجرای آن توسط این معاونت، خاطرنشان کرد: همچنین تلاش می شود پارلمان مشورتی جوانان و پارلمان مشورتی روستاییان نیز در آینده نزدیک طراحی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید به لحاظ کاربردی اهمیت علوم سیاسی در جامعه نمایان شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.