یحیی قاینی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای نواحی شمالی خراسان رضوی شاهد آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در بعضی ساعات افزایش ابر خواهد بود. وضعیت جوی برخی نقاط نیز با رگبار پراکنده باران و گاهی وزش باد شدید لحظه ای خواهد بود.
وی ادامه داد: نواحی مرکزی خراسان رضوی هم کمی تا قسمتی ابری و در بعضی نقاط با مه صبحگاهی، در برخی ساعات افزایش ابر و در نواحی غربی با احتمال رگبار پراکنده باران و گاهی وزش باد شدید لحظه ای همراه خواهد بود.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای نواحی جنوبی استان هم صاف تا کمی ابری و در پاره ای نقاط با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده است. ظرف 24 ساعت آینده مشهد نیز نیز دارای آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی یا غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و گاهی با وزش باد نسبتا شدید است.
وی افزود: پیش بینی می شود روند کاهش دمای هوا تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی ادامه داشته باشد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.