محمد مقدروی روز پنجشنبه در مراسم معرفی شهردار سبزوار با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام افزود: از مجموع یکهزار و 800 طرح نیمه تمام در خراسان رضوی یکهزار و 350 طرح تکمیل شده و 450 طرح امسال تکمیل خواهد شد.
وی با اشاره به طرح آزاد راه حرم تا حرم اظهار کرد: با توافق وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، اجرای این طرح از مشهد آغاز و پس از آن قطعه سبزوار اجرا می شود.
وی گفت: اجرای 2 قطعه مشهد و سبزوار در آزادراه حرم تا حرم یکهزار میلیارد ریال هزینه دارد.
مقدوری با اشاره به قدمت 80 ساله شهرداری سبزوار افزود: این شهر طی این مدت 41 شهردار داشته که متوسط عمر مدیریت هر شهردار 2 سال و در مقایسه با میانگین کشوری آن و دیگر شهرهای استان قابل قبول است.
وی اظهار کرد: طولانی شدن دوره های مدیریت در سبزوار طی سالهای اخیر نشانگر انسجام، یکپارچگی و نگاه جامع و هم افزایی مدیران است.
وی گفت: سبزوار از یک دهه گذشته با رشد 13،5 درصدی جمعیت و افزایش 29 درصدی مساحت در شرایط خاصی قرار دارد که برای ایجاد توازن برای رفاه شهروندان نگاه ویژه ای در مدیریت شهری می طلبد.
مقدوری یکی از بزرگترین مشکلات سبزوار را چهره ناموزون سیمای شهری بیان کرد و افزود: انتظار می رود با به کارگیری همه ظرفیت و قابلیت ها در سبزوار و با توجه به سابقه قبلی شهردار منتخب این مشکل رفع شود.
وی اظهار کرد: سبزوار به عنوان دومین کانون اقتصادی خراسان رضوی می تواند در بهره برداری و انجام پروژه های شهری از مشارکت مردم بیشتر استفاده کند.
امام جمعه سبزوار نیز در این مراسم گفت: عمران و توسعه شهری در سایه وحدت و همدلی و مدیریت جهادی مدیران میسر است.
حجت الاسلام مقیسه با قدردانی از همراهی و حمایت اعضای شورای پنجم سبزوار، افزود: فرد انقلابی، متدین و متخصص برای تصدی شهرداری سبزوار انتخاب شد.
شهردار سبزوار نیز گفت: در سال گذشته با وجود کمبود نقدینگی با همدلی و تلاش تیمی مجموعه، درآمد شهرداری 10 تا 15 درصد افزایش داشت.
سید علی کوشکی افزود: مجموعه شهرداری در یک سال گذشته با همراهی تیمی در 50 هفته 128 برنامه را در حوزه های مختلف خدمات شهری، حمل و نقل، ترافیک، عمران و توسعه شهری، اداری و مالی اجرا کرد.
وی ادامه داد: طی سال گذشته در شهرداری سبزوار در راستای اقتصاد مقاومتی 550 میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی صورت گرفت.
سید علی کوشکی به عنوان شهردار سبزوار در سمت خود ابقا شده است.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7500 / 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.