دکتر محمد صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 20 هزار نفر از این افراد در مناطق حاشیه شهر مشهد و 10 هزار نفر هم در قالب بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر ویزیت شدند.
وی ادامه داد: یک بیمارستان صحرایی مجهز چهارم شهریور جاری در ریوش واقع در بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر به مدت یک هفته مستقر شد. در این چارچوب 12 متخصص پزشکی هشت هزار نفر را بطور تخصصی و 2 هزار نفر را بطور عمومی معاینه و درمان کردند.
مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 110 گروه پزشکی با 270 نفر کادر درمانی شامل پزشک و پرستار در همه بخشهای پزشکی به مناطق مختلف حاشیه شهر مشهد فرستاده شدند.
وی افزود: با همکاری بهداری شمال شرق سپاه نیز 2 یونیت دندانپزشکی سیار به این مناطق اعزام شد که 700 نفر از خدمات آنها بهره بردند.
بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی 32 کانون فعال در سطح این استان دارد. 9 هزار نفر از پزشکان و کادر درمانی خراسان رضوی در بسیج جامعه پزشکی استان عضویت دارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.