به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی نوروزی، شنبه در همایش بصیرتی کارکنان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: این 2 رویکرد بدان معناست که هر فرد در هر جایگاه اجتماعی که قرار گرفته بنا به مسئولیت و تکلیف با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی کار را به پیش ببرد.
وی گفت: تقدم مصلحت انقلابی و اسلامی از خطوط اصلی فکری حضرت امام(ره) و رهبری و آرمانهای نظام مقدس انقلاب است و هرگونه تخطی و انحراف از آن، جامعه را با چالش جدی مواجه می کند.
نووزی افزود: امواج حملات دشمن در قالب های مختلفی اعم از تهدیدات سخت و نرم، تحریم ها و شبکه های اجتماعی، شکل گرفته تا روحیه انقلابی و باورهای دینی مردم را بگیرد.
وی در بخش دیگری گفت: تحرکات پنج سال اخیر آمریکا و جبهه استکبار در غرب آسیا باعث پیدایش رویش های انقلاب اسلامی شده و امروز شاهد اقتدار گروههای مقاومت بسیج مردمی در لبنان، سوریه، عراق، یمن و سایر کشورهای اسلامی هستیم.
نوروزی با بیان اینکه امروز خط مقابله با جبهه استکبار در کنار دریای مدیترانه است، گفت: خط مقدم انقلاب با قدرت و صلابت و موفقیت آمیز ظاهر شده و سپاه قدس و سردار سلیمانی تا مرکز کنترل فرماندهی آمریکا ورود پیدا کرده اند.
وی اظهار کرد: با این حال آنچه امروز مایه نگرانی است، عقبه راهبردی انقلاب اسلامی است که تمام تمرکز دشمن و عوامل داخلی آن در قالب های مختلف بر این نقطه متمرکز شده تا معادلات و محاسبات انقلاب را در این بخش تغییر دهد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/6121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.