* روزنامه صبح امروز:
این روزنامه تیتر زد: حمل و نقل عمومی یا شخصی مساله این است. عکس نخست نیز تصویری از پوشاک است با این عنوان: برند ایرانی به سختی نفس می کشد.

* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه تیتر و عکس نخست خود را به فردوگاه مشهد اختصاص داد و با اشاره به جمع آوری مسیرهای پروازی از فراز مناطق مسکونی مشهد طی 3 سال آینده نوشت: رهایی از باند مزاحم

* روزنامه قدس:
این روزنامه به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: دولتهای اسلامی علیه جنایات میانمار اقدام عملی کنند.
عکس نخست نیز تصویری از شخصیتهای سیاسی برنده جایزه نوبل است.

* ویژه نامه قدس خراسان:
این ویژه نامه به نقل از نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس نوشت: بررسی شکایت از میراث فرهنگی و علوم پزشکی مشهد در مجلس. عکس نخست نیز تصویری از ترافیک شدید در تقاطع فرامز عباسی مشهد است با این تیتر: نبرد ترافیکی رانندگان در تقاطع جانباز و فرامز عباسی.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه با روتیتر 'گزارش رویترز از جزئیات راهبرد جدید تهاجمی ترامپ علیه ایران' نوشت: ژست قلدری برای ماندن در برجام. عکس نخست نیز تصویری از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس است با این تیتر: صعود تاریخی با تعویضهای طلایی برانکو.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه نوشت: تمام سایتهای همسریابی غیرقانونی است. عکس نخست هم تصویری از شهید مدافع حرم محمد اسدی فرمانده گردان غلامان عباس است با عنوان: خوش آمدی فرمانده.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.