* روزنامه صبح امروز:
این روزنامه به نقل از رئیس سازمان سینمایی نوشت: سینما عرصه سیاست بازی نیست. عکس نخست نیز تصویری از ساختمان بانک مرکزی است با این عنوان:مقصد سرمایه ها کجاست؟

* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه به نقل از معاون استاندار خراسان رضوی تیتر زد: نیاز مشهد به ساختار استان شهر. عکس نخست نیز تصویری از مراسم جشن روز ملی سینما است با عنوان: آغاز جشنهای روزملی سینما از مشهد.

* روزنامه قدس:
این روزنامه با روتیتر 'سران کشورهای اسلامی تنها به صدور بیانیه محکومیت اکتفا کردند' تیتر زد: مسلمان کشی در میانمار، بیانیه نویسی در آستانه.

* ویژه نامه قدس خراسان:
این ویژه نامه با اشاره به گلایه شهروندان از افزایش تعرفه ها نوشت: قبض برق مشهدیها را گرفت. عکس نخست نیز تصویری از آغاز جشنهای سینما در مشهد است.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه تیتر زد: گام جدید در تک نرخی سازی ارز. عکس نخست خراسان هم تصویری از نوید محمدزاده و وحید جلیلوند برگزیدگان بخش افق جشنواره ونیز است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویزه نامه نوشت: دو معاونت جدید در فرمانداری مشهد. عکس نخست نیز تصویر ملاقات تولیت آستان قدس رضوی و استاد فرشچیان است.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.