سید جواد حسینی عصر دوشنبه در نشست اعضای سمن های فعال زنان خراسان رضوی با معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده افزود: در سال 92 تعداد 540 تشکل غیردولتی در این استان فعال بود که در چهار سال گذشته 400 تشکل به این تعداد افزوده شد.
وی با بیان اینکه امسال نیز رشد 15 درصدی تشکل های غیردولتی در استان هدفگذاری شده است، اظهار کرد: 185 تشکل جوانان طی سال جاری مجوز خواهند گرفت.
وی با تاکید بر گسترش قلمرو تشکل ها از شهرها به روستاها گفت: سال گذشته 35 تشکل فعال روستایی در این استان راه اندازی شد و با شعار راه اندازی یک تشکل در هر روستا این روند دنبال می شود.
حسینی با اشاره به تشکیل 120 تشکل در زمینه حاشیه شهر مشهد افزود: راه اندازی خانه تشکلهای اجتماعی غیردولتی در مشهد از سیاستهای استانداری خراسان رضوی بود که امروز این مهم عملیاتی و خانه تشکلهای غیردولتی افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: تشکلهای موضوعی باید دارای حوزه های گسترده باشند که در این راستا در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید حوزه فعالیت تشکلهای مردمی از پنج محور به حدود 20 محور افزایش یافت.
وی با تاکید بر توانمدسازی سمن ها گفت: تشکلهای غیردولتی باید در بین اقشار و رده های سنی مختلف تسری یابند و همه اقشار درگیر تشکلها شوند که این موضوع نیز از سیاستهای خراسان رضوی در حوزه سمن ها و تشکلهای مردمی است.
نشست هم اندیشی معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده با اعضای سمن های فعال زنان خراسان رضوی در حوزه های کارآفرینی، محیط زیست و کودکان عصر دوشنبه در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشاردهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.