مدیر اجرایی جشنواره مزبور در این مراسم گفت: جشنواره مدارس فوتبال بخشی از برنامه فدراسیون فوتبال برای توسعه و ارتقای این ورزش و کشف استعدادهای برتر و پرورش آنان برای سطوح بعدی این رشته است.
سید خلیل موسوی افزود: این جشنواره در سطح شهرستانی و استانی با حضور 90 هزار فوتبال آموز در کشور برگزار شد که افراد برتر تیم منتخب فوتبال استان ها را تشکیل داده و برای شرکت در مرحله کشوری عازم مشهد شدند.
وی اظهار کرد: مرحله کشوری این جشنواره با حضور 600 فوتبال آموز زیر دوازده سال از سراسر کشور در قالب 32 تیم برای پنجمین سال متوالی از روز گذشته در مشهد آغاز شد که از این تعداد 60 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
وی گفت: این افراد پشتوانه ای برای تیم ملی نونهالان ایران بوده و فوتبالیست های حرفه ای در رده های سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان خواهند شد.
موسوی افزود: این جشنواره بدون حس رقابت و با رویکرد و تاکید بر جنبه های فرهنگی، تقویت کار تیمی و بازی جوانمردانه برگزار شد.
وی اظهار کرد: جشنواره ملی مدارس فوتبال دختران نیز از روز سه شنبه هفته جاری با حضور 460 دختر فوتبال آموز از 18 استان کشور در مشهد آغاز می شود.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.