محمدرضا مهاجری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: هدف ما از ابتدای این فصل کسب سهمیه آسیایی بوده که برای رسیدن به آن در 2 جبهه لیگ برتر و جام حذفی تلاش خود را انجام خواهیم داد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه از عملکرد خود تا به اینجای لیگ رضایت داریم و با نگاه متفاوتی که به جام حذفی امسال داریم، می خواهیم در این جام نیز عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.
مهاجری با اشاره به اولین دیدار تیم خود در جام حذفی عنوان کرد: باید در اولین دیدار خود به مصاف تراکتورسازی تبریز برویم که باید گفت قرعه امسال به مراتب سخت‌تر از سال‌های قبل است که باید با قدرت به مصاف این تیم تبریزی برویم.
وی گفت: پدیده تا پایان هفته پنجم توانسته آنطور که باید و شاید به فوتبال ایران نشان دهد که از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار است، بازیکنانم استقلال و سپاهان را در این هفته‌ها شکست دادند، این کار کوچک و کمی نبود که نشان می دهند تیم ما توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تیم خوب است و توانستیم در چند روز گذشته تمرینات و دیدار های دوستانه خوبی برگزار کنیم و آمادگی بازیکنان را در سطح مطلوب نگه داریم.
مهاجری ادامه داد: بازیکنانم از پتانسیل خوبی برخوردارند و انگیزه بالایی برای مصاف با حریفان خود دارند و اگر شرایطی خارج از اراده ما پیش نیاید همانند دیدارهای قبل نتایج خوبی به دست خواهیم آورد.
تیم فوتبال پدیده در اولین دیدار خود در جام حذفی 96-97 پنج شنبه 16 شهریور در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود.
7495 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.