محمد مقدوری عصر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرحهای عمرانی در تایباد افزود: یکی از سه محور اصلی سیاست راهبردی دولت در چهار سال گذشته و نیز با شروع به کار دولت دوازدهم اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح کشور است.
وی ادامه داد: هزار و 800 پروژه نیمه تمام به جا مانده از گذشته در سطح خراسان رضوی وجود دارد که طی چهار سال گذشته هزار و 500 مورد آنها تکمیل شده و به پایان رسیده است.
معاون استاندار خراسان رضوی به اتمام 300 پروژه دیگر تا پایان امسال اشاره و بیان کرد: از مجموع 13 هزار و 500 میلیون ریال اختصاص یافته برای طرحهای نیمه تمام تاکنون 6 هزار و 500 میلیارد ریال آن توزیع شده و دو هزار میلیارد ریال اولویت دولت برای طرح های نیمه تمام است.
وی گفت: از ابتدای شروع کار دولت تدبیر و امید در خراسان رضوی هزار و 316 پروژه عمرانی توسط 80 دستگاه اجرایی با اعتبار بیش از 14 هزارو 500 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
مقدوری همچنین به ظرفیتهای عمرانی تایباد اشاره و بیان کرد: باید با سیاستگذاریهای مناسب، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و پرداخت تسهیلات مناسب از ظرفیتهای این شهرستان برای به حرکت در آوردن چرخه اقتصاد نهایت استفاده را کرد.
وی به همجواری تایباد با کشور افغانستان نیز اشاره و بیان کرد: مرز دوغارون و همجواری این شهرستان با کشور همسایه که در واقع به عنوان پل ارتباطی با سایر کشورهای آسیای میانه محسوب می شود فرصتی مناسب برای رونق اقتصاد و اشتغالزایی می باشد.
امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی پنج پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه بر 65 میلیارد و 270 میلیون ریال در تایباد به بهره برداری رسید.
مرکز شهرستان 117 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.