به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه چهارشنبه در آیینی که به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار خراسان رضوی در مسجد گوهرشاد مشهد برگزار شد، افزود: ایران اسلامی اهداف بزرگی تا افق 1404 دارد و با توجه به زمان باقی مانده باید همه کمک کار دولت برای رسیدن به این اهداف باشیم چرا که دیگر دولت از آن ما و ما از آن دولتیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به اقدامات دولت یازدهم اذعان کرد: این دولت اقدامات شایسته و درخور تحسینی انجام داده که الحق والانصاف شایسته تقدیر است به عنوان مثال طرح تحول نظام سلامت طرحی بود که انصافا توانست در مسیر ارتقای بهداشت و درمان کشور گام بردارد و سند افتخاری برای دولت شود.
آیت الله سیلمانی با اشاره به رای بالای وزیران دولت دوازدهم، تصریح کرد: این موضوع نشان می دهد که عملکرد دولت مفید بوده و دوستی و ارتباط خوبی میان مجلس شورای اسلامی و دولت وجود دارد.
وی با بی سابقه خواندن این میزان رای اعتماد مجلس به کابینه یک دولت ادامه داد: در میان تمامی دولت ها کمترین ریزش وزرای پیشنهادی مربوط به این دولت بود که این موضوع می تواند پشتوانه ای برای دولت باشد و البته از سویی بار سنگین تری بر دوش دولت می گذارد.
وی با اشاره به ایام هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این 2 دولتمرد الگویی برای تمامی دولتمردان انقلابی پس از خود بودند چرا که در شرایط سخت آن زمان دست از تلاش برنداشتند تا انقلاب در مسیر درست خود قرار گیرد.
این عضو خبرگان عنوان کرد: دولت باید در قسمت هایی از فعالیت خود از توان بخش خصوصی استفاده کند و بیشتر همت خود را به مسائل بیکاری، مسکن و معیشت مردم معطوف کند.
آیت الله سلیمانی گفت: مردم نیز از دولتمردان انتظار دارند که همچون شهیدان رجایی و باهنر در راه انجام وظیفه روش و منش آنان و صداقت و سادگی را پیشه سازند.
5132/7495
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.