یه گزارش ایرنا، 446 فقره از این طرحها مربوط به طرح های شهرداریها و دهیاریهای شهرهای مختلف استان خراسان رضوی است که با حضور وزیر کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.
این طرحها در مجموع با هزینه 927 میلیارد ریال اجرا شده است که 128 فقره از این طرحها با هزینه 607 میلیارد ریال مربوط به شهرداریهای استان و 318 طرح دیگر با هزینه 320 میلیارد ریال در حوزه دهیاریها می باشد.
در پنجمین روز هفته دولت 10 طرح عمرانی در شهرستان باخرز این استان با هزینه 17 میلیارد و 160 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
افتتاح پایگاه بهداشتی درمانی و زیست پزشک، بهره برداری از ساختمان دهیاری، افتتاح سالن ورزشی و مراکز بهداشتی درمانی از جمله این طرحها است.
همچنین امروز 16 طرح عمرانی با هزینه 24 میلیارد و 572 میلیون ریال در شهرستان خوشاب و هشت طرح عمرانی با هزینه 23 میلیارد و 100میلیون ریال در شهرهای بجستان و یونسی شهرستان بجستان به بهره برداری رسید.
علاوه بر آن هفت طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان گناباد با هزینه 11 میلیارد و 310 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
دهیاری نوده گناباد، نمازخانه آموزشگاهی روستای روشناوند، اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی روستای برجوک و چهار خانه بهداشت در روستاهای بخش مرکزی از جمله این طرحها می باشد.
همزمان با پنجمین روز هفته دولت 6 طرح عمرانی و خدماتی با هزینه 13 میلیارد و 550 میلیون ریال نیز در شهرستان تایباد بهره برداری شد.
آسفالت معابر، ساختمان آتش نشانی و اداری شورای اسلامی شهر کاریز، آسفالت معابر اصلی روستای ارزنچه سفلی، پارک روستایی فرزنه و ساختمان دهیاری روستای کوه آباد از جمله طرحهایی است که امروز در تایباد به ثمر نشست.
همزمان با پنجمین روز هفته دولت چهار طرح عمرانی و خدماتی نیز با هزینه 6 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان کلات استان خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدرسه روستای چرم کهنه، سالن اجتماعات اداره بهزیستی، منزل مسکونی مددجویان بهزیستی و سنگفرش روستای حمام قلعه از طرحهای افتتاح شده در این زمینه به شمار می روند.
علاوه بر آن 6 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان چناران با هزینه 49 میلیارد و 280 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
پنج طرح مدیریت برق چناران، نصب کنتورهای هوشمند، لوازم اندازه گیری برای مشترکان کشاورزی و پست فشار متوسط و ضعیف شهری و روستایی، دو ساختمان دهیاری، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، احداث زمین ورزشی و پارک روستایی و ساماندهی آرامستان و مزار شهدا از جمله طرحهای مورد بهره برداری در چناران است.
همزمان با پنجمین روز هفته دولت پایگاه خیرساز اهدای خون تربت جام با حضور معاون مرکز مشارکت های مردمی خیران سلامت کشور به بهره برداری رسید.
ساختمان پایگاه اهدای خون تربت جام در زمینی به مساحت650 متر و زیربنای800 مترمربع در 2 طبقه ساخته شده که برای راه اندازی مرحله نخست آن 6 میلیارد ریال هزینه شده است.
طی هفته دولت امسال که با آغاز کار دولت دوازدهم همزمان شده است هزار و 317 طرح در قالب پروژه های متعدد در خراسان رضوی با هزینه بیش از 14 هزار و 495 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
به گفته استاندار خراسان رضوی شمار پروژه های مورد بهره برداری در این استان طی هفته دولت از نظر تعداد 14 درصد و از نظر هزینه 30 درصد بیشتر از پارسال است.
خراسان رضوی با جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفر دارای 28 شهرستان، 70 بخش و 164 دهستان است.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.