به گزارش ایرنا، مدیر مخابرات سبزوار روز یکشنبه در این مراسم گفت: برای اجرای این طرحها 157 میلیارد و 569 میلیون ریال هزینه شده است.
کاظم نیکو منش افزود: این طرح ها شامل 70 طرح مخابراتی در شهرستان سبزوار، 15 طرح در شهرستان جوین، هفت طرح در شهرستان داورزن، چهار طرح در شهرستان خوشاب و چهار طرح در شهرستان جغتای است.
وی اظهار کرد: طرحهای مخابراتی سبزوار شامل توسعه سوئیچ تلفن ثابت، توسعه ای.دی.اس.ال. (ADSL)، توسعه فیبر نوری، 4G و بی.تی.اس 3 است که برای بهره برداری از آنها 110 میلیارد و 188میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: 30 طرح توسعه سوئیچ تلفن ثابت، توسعه ADSL، توسعه فیبر نوری و 4G و bts3 در شهرستان های جوین، داورزن، خوشاب و جغتای نیز با هزینه 47 میلیارد و 381میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز در مراسم بهره برداری از گلزار شهدای روستای کراب بخش مرکزی این شهرستان گفت: سامانداهی گلزار 11 شهید این روستا در مساحت 100 متر مربع اجرا شده که آن یک میلیارد ریال هزینه داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب توحید شهر گفت: با اجرای این طرح شبکه جمع آوری فاضلاب معابر فاز 2 توحید شهر به شبکه اصلی متصل می شود.
حسین ریاضی افزود: برای اجرای این طرح هشت هزار و 260 متر لوله گذاری می شود و هزینه آن 18 میلیارد ریال است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500 / 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.