مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی دیشب در این مراسم گفت: این کارگاه با هدف اجرای طرح مهارت آموزی به کارکنان صنعت فولاد در محیط کار راه اندازی شده است.
افشین رحیمی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای بین کارگاهی مجتمع فولاد خراسان پس از کارخانه ایران خودرو دومین مورد از این دست است که در خراسان رضوی فعال شد.
وی ادامه داد: این همکاری دولت با بخش خصوصی منجر به اشتغال پایدار و تولید باکیفیت بالاتر می شود.
فرماندار ویژه نیشابور نیز در این مراسم گفت: آموزش می تواند اقتصاد این شهرستان را بیش از اعداد و ارقام کنونی افزایش دهد و جایگاه مجتمع فولاد خراسان را در کنار رقبا به مراحل بالاتر برساند زیرا یکی از راههای ریشه‌کنی فقر و پیشبرد اقتصاد تقویت آموزش نیروی کار و افزایش مهارتهای فنی آنها است.
سعید شیبانی افزود: همکاری مجتمع فولاد با سازمان فنی و حرفه ای رونق درخور و شایسته ای به چرخه اقتصادی منطقه خراسان و کشور می دهد.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان نیز در این مراسم گفت: شرکت مجتمع فولاد خراسان دارای پنج میلیون سهامدار جزء از طریق صندوقها و شرکتهای سرمایه گذاری زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.
امیر مهدی مرادی افزود: با افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی در این مجتمع مهارتهای شغلی و توانمندی کارکنان فولاد خراسان به بالاترین سطح ارتقا می یابد و این همان اشتغال پایدار است.
شرکت مجتمع فولاد خراسان یکی از سه شرکت‌ بزرگ تولیدکننده فولاد در ایران است. این مجتمع از ۱۷ واحد مختلف تشکیل شده که چهار واحد احیاء مستقیم، ذوب، ریخته‌گری و نورد به عنوان واحدهای اصلی و بقیه واحدها جانبی و پشتیبانی آن محسوب می‌ شوند.
شرکت مجتمع فولاد خراسان در منطقه ای به مساحت هزار و 400 هکتار در 15 کیلومتری شمال غرب نیشابور قرار دارد. نیشابور در فاصله 122 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: سعید صفارائی **انتشار: حسین کریم زاده
9869/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.