* روزنامه شهرآرا:
'تکرار تحریمهای بی اثر' تیتر نخست این روزنامه است. عکس نخست شهرآرا نیز تصویری از نوجوانان خادم حرم امام رضا(ع) است با این توضیح: آغاز طرح خادم یاران نوجوان.

* روزنامه اتفاقیه:
این روزنامه در تیتر نخستش نوشت: شناسایی 600 راننده پر خطر در مشهد. عکس نخست اتفاقیه نیز تصویری از ورود رئیس مجلس شورای اسلامی به مشهد است با این توضیح که: آمده ام روند توسعه استان را از نزدیک مشاهده کنم.

* روزنامه قدس:
این روزنامه با روتیتر' افکار عمومی در انتظار واکنش مناسب به تحریم های جدید آمریکا است' تیتر زد: نوبت پاسخ تاریخی ایران. تصویری از یک اثر پویانمایی در جایگاه عکس نخست قدس منتشر شده که این توضیح: اکران تازه ترین آثار پویانمایی رضوی.

* ویژه نامه قدس خراسان:
این ویژه نامه تیتر زد: سهم 90 درصدی کالای چینی در سوغات مشهد. در عکس نخست نیز تصویری از عثمان نوازنده مشهور خراسانی منتشر و به نقل از وی نوشته شد: در میلاد امام مهربانیها مردم برایم دعا کنند.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه تیتر زد: ریل گذاری آمریکا برای تحریمهای گسترده علیه ایران. خراسان در جایگاه عکس نخست نیز با انتشار تصاویر جداگانه از ولایتی، روحانی و لاریجانی تیترهای جداگانه ای از سخنان این افراد منتشر شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه با اشاره به فعالیت دوباره معادن و رفت و آمد کامیونها 3 هفته پس از پلمپ معادن غیرمجاز تیتر زد: زور کمیته نجات توس به شن خواران نرسید. این ویژه نامه در عکس نخست خود با انتشار تصاویری جداگانه از قلعه نویی و میثاقیان تیتر زد: جدال ژنرال ناکام با جنگنده های میثاقیان.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.