مهدی علی اکبرزاده روز دوشنبه در مراسم افتتاح سی و پنجمین مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در نیشابور افزود: در مجموع چهار هزار و 748 اثر از دانش آموزان در این دوره از مسابقات به دبیرخانه جشنواره رسید که 1800 اثر از این تعداد به مرحله کشوری راه یافت.
وی اظهار کرد: افزایش توانمندی و ظهور و بروز استعدادها و توانمندی های دانش آموزان، تجربه شرکت در فعالیت های مشارکتی، تقویت روحیه جمعی و مشارکتی برای سازندگی کشور و برگزاری مسابقات رقابتی و سالم از اهداف برگزاری این مسابقات است.
وی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه به جمع اعتدالیون دولت تدبیر و امید خوش آمدید گفت: این نوید را به شما دانش آموزان هنرمند می دهم که در آینده مدیریت فرهنگی و هنری کشور بر عهده شما خواهد بود.
علی اکبرزاده افزود: اگر امروز قصوری در زمینه مسائل فرهنگی و هنری وجود دارد اشکال از ماست اما عرصه برای شما مدیران آینده باز است.
وی اظهار کرد: فرهنگ و هنر غنی ایرانی - اسلامی همیشه پابرجا خواهد بود و ما همانگونه که در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کردیم، از فرهنگ و هنر کشور نیز دفاع خواهیم کرد.
سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور در بخش پسران که از امروز در نیشابور آغاز شد مدت سه روز ادامه دارد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.