حمیدرضا کریمویی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کلانشهر مشهد سالهای متمادی است که به دلیل نداشتن تیمی در خور نام خود نتوانسته هواداران را راضی کند.
وی به برخی تغییرات صورت گرفته در سیاستهای باشگاه پدیده اشاره و بیان کرد: تمام تلاش ما این است که با رویکردی جدید شخصیتی مناسب برای تیم پدیده ایجاد کنیم.
مدیرعامل باشگاه پدیده ادامه داد: برنامه پنج ساله برای موفقیتهای این باشگاه مشهدی تدوین شده که انتظار می رود شرایط در پدیده بگونه ای رقم بخورد تا بستر برای کسب دستاوردهای بزرگ در سالهای آینده فراهم شود.
وی گفت: امسال با جذب حامیان مالی مشکلات این باشگاه به حداقل رسید و همچنین امیدواریم مسئولان شهری و به خصوص اعضای شورای شهر جدید مشهد حمایتهای خود را از این باشگاه دریغ نکنند.

* پدیده لیگ هفدهم
سرمربی تیم فوتبال پدیده نیز در این نشست گفت: دیگر نمی خواهیم روزهای سخت برایمان تکرار شود، آماده ایم تا با عملکرد مناسب پدیده لیگ برتر لقب بگیریم.
محمدرضا مهاجری با اشاره به مهمترین دغدغه های تیم پدیده در فصل گذشته افزود: بی ثباتی مدیریت، مشکلات فنی و نبود بازیکن از اساسی ترین دلایل عدم نتیجه گیری بود که موفق به برطرف کردن آنها برای فصل پیش رو شده ایم.
وی با بیان اینکه تیم پدیده برای رسیدن به سطح اول فوتبال کشور به 2 تا 3 سال زمان نیاز دارد ادامه داد: هم اینک زیرساختها برای وجود یک تیم مدعی در مشهد وجود ندارد زیرا به عنوان مثال ما حتی از داشتن زمین چمن اختصاصی محروم هستیم.
مهاجری با انتقاد از مشخص نبودن وضعیت ورزشگاه امام رضا(ع) برای میزبانی تیمهای مشهدی در لیگ برتر گفت: این ورزشگاه در حالی با هزینه چندین میلیاردی در حال خاک خوردن است که تیمهای مشهدی در حسرت یک جلسه تمرین در آن هستند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان تیمش نیز گفت: با برگزاری اردو در ترکیه توانستیم بازیکنان را به مرز آمادگی 75 درصد برسانیم و سعی داریم با جذب یک یا 2 بازیکن دیگر تیمی کامل راهی لیگ هفدهم فوتبال کشور شود.
همچنین در این نشست اعلام شد مهدی سلیمانی به عنوان مدیر رسانه ای باشگاه پدیده منوصب شده است. پیش از این جواد طاری بخش در این سمت فعالیت می کرد.
هفدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور پنجم مرداد جاری آغاز می شود. تیم فوتبال پدیده در نخستین دیدار خود میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.