علی دایی ، سرمربی تیم فوتبال سایپا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این اردو را انجام تمرینات ویژه بدنسازی برای آمادگی بازیکنان این تیم برای حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کرد.
وی مدت برگزاری اردوی آمادگی تیم فوتبال سایپا در استان اردبیل را 10 روز ذکر کرد و گفت: در این اردو علاوه بر تمرینات بدنسازی ، انجام برخی تمرینات تاکتیکی را نیز در دستور کار داریم.
وی اظهار کرد: تعداد بازیکنان حاضر در این اردو 24 نفر است و 16 نفر از کادر فنی تیم و مسوولان باشگاه سایپا در اردوی سرعین حضور خواهند داشت.
او آب و هوای اردبیل و دامنه های سبلان را برای انجام تمرینات هوا و تنفسی و آمادگی بدنی ورزشکاران رشته های مختلف بسیار مناسب دانست و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های لازم بستر و امکانات بیشتری برای برپایی اردوهای مختلف ورزشی در شهرهای سرعین و نیر فراهم شود.
به گفته سرمربی تیم فوتبال سایپا ، قرار است تمرینات آمادگی بازیکنان این تیم در 10 روز آینده در زمین های ورزشی شهرهای اردبیل ، سرعین و نیر برگزار شود و برگزاری یک یا 2 دیدار تدارکاتی هم در برنامه های این اردو گنجانده شده است.
رضا آستانی ، رئیس هیات فوتبال سرعین هم از آمادگی هیات فوتبال سرعین برای فراهم کردن زیرساخت های اردوی تیم فوتبال سایپا و سایر تیم های ورزشی خبر داد و گفت: سرعین یکی از قطب های مهم گردشگری محسوب می‌شود و می‌ تواند محل مناسبی برای برپایی اردوی تیم های فوتبال باشد.
او افزود: آب و هوای سرعین بسیار مناسب بوده و مورد تایید تیم های فوتبال لیگ برتر کشور قرار گرفته و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد حضور دیگر تیم های لیگ برتر کشور در اردبیل و سرعین باشیم.
آستانی با بیان اینکه باید برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی فوتبال و فراهم کردن زیرساخت های اردوی تیم های ایرانی و خارجی در سرعین اقدامات اساسی انجام شود، اظهار کرد: در این زمینه مسوولان تاکنون فقط وعده داده‌اند که امیدواریم برای تحقق این امر و فراهم کردن زیرساخت های اردوی تیم های ورزشی در سرعین اقدامات اساسی انجام دهند.
وی بیان کرد: تیم سایپا فردا تمرینات خود را در شهرستان نیر آغاز می‌کند و در 10 روز اردوی خود علاوه بر تمرین مسابقات تدارکاتی نیز خواهد داشت.
تیم سایپا پنجم تیر به تهران بر می‌ گردد و شاگردان علی دایی پس از یک روز استراحت دوباره تمرینات خود را به مدت 10 روز در تهران پیگیری می‌کنند و از 16 تیر به مدت یک هفته در رامسر اردو می‌زنند و 2 بازی دوستانه در این اردوی داخلی انجام می‌دهند.
سایپایی ‌ها پس از بازگشت از رامسر تمرینات خود را در تهران تا روز شروع مسابقات پیگیری می‌ کنند و تنها یک بازی دوستانه در دستور کار خواهد داشت.
استان اردبیل و شهرستان نیر به لحاظ ارتفاع یکی از مناسب ترین مکان ها برای اردوهای تیم های ورزشی در تابستان می باشد.
هر سال بیشتر تیم های فوتبال و دیگر رشته های ورزشی اردوهای تابستانی خود را در این استان برگزار می کنند.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.