به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب، در نماز جمعه این هفته گناباد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی از این سرمایه های بی بدیل برخوردار است، دشمنان خیال ضربه زدن به این نظام و دستاوردهای آن را به گور خواهند برد.
وی همچنین به بازخوانی بخشی از وقایع 23 تیرماه 1378، روز حماسه دفاع و بیعت مجدد ملت با رهبری پرداخت و گفت: برخی افراد مخالف اسلام و انقلاب به بهانه حوادث خوابگاه دانشجویی دانشگاه تهران در این روز دست به آشوب گری زده و شعارهایی علیه نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب سر دادند.
امام جمعه گناباد گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی با حضور گسترده در صحنه بار دیگر با دفاع از رهبر معظم انقلاب و ساحت ولایت فقیه و ارزشهای اسلامی، نقشه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند.
وی با اشاره به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: این شورا از ابتدای تاسیس به فرمان امام خمینی (ره) تاکنون نقش تعیین کننده ای در راستای وظایف خود در حفاظت از ارزشها و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی داشته است.
خطیب نماز جمعه گناباد همچنین آزادی شهر موصل بعد از سه سال از اشغال گروه تکفیری داعش را نتیجه فتوای آیت الله سیستانی از مراجع عظام تقلید، فداکاری شهدای مدافع حرم، کمکها و حمایتهای مشاوره ای و لجستیکی ایران و از جمله تدابیر بی بدیلی سرلشگر پاسدار سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه دانست.
وی تصریح کرد: اگر این حمایتها و تدابیر و حضور در صحنه نمی بود، امروز داعش علاوه بر تخریب حرم اهل بیت (ع) به کشتار گسترده شیعیان در همه کشورهای اسلامی می پرداخت.
وی همچنین ایجاد آرامش روانی برای فرد باحجاب و مردم و تحکیم بنیان خانواده را از نتایج رعایت عفاف و حجاب دانست و گفت: اشخاصی که این مسائل را رعایت نمی کنند، علاوه بر اینکه خود دارای آرامش خاطر نیستند، بستر بی ثباتی و تخریب پایه ها و منزلت اجتماعی و خانوادگی و افزایش ناامنی ها و خیانت در جامعه را فراهم می کنند.
2095/5132
خبرنگار:علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.